خرید بهترین چمن مصنوعی در کشور

چمن مصنوعی یکی از جدیدترین نوع اوری های صنعتی بوده است که توانسته جایگزین چمن طبیعی در اماکن مختلف و در شرایط های متفاوت گردد. کاربرد این محصول بسیار است. قیمت این چمن های مصنوعی به کیفیت و جنس به کار رفته و هزینه تولید ان بستگی دارد.

خرید بهترین چمن مصنوعی در کشور

معرفی برترین برندهای چمن مصنوعی در کشور

معرفی برترین برندهای چمن مصنوعی در کشور

انواع برند چمن مصنوعی در کشور وجود دارد که هریک به نوبه خود سهم ویژه ای در تامین این محصول در بازار نموده است. چمن های مصنوعی تولیدی علاوه بر تامین نیازهای کشور به مشتریان خارجی خود نیز پرداخته است. تولید این چمن ها جایگاه ویژه ای در زیباسازی شهرها، اماکن، محیط های ورزشی ایفا کرده و توانسته از صدمه به محیط زیست تا حدی جلوگیری کنند.

تولید کنندگان و وارد کنندگان این محصول با در نظر گرفتن سطح کیفی و استانداردهای لازم، این محصول را به بازار عرضه کرده اند. در واقع می توان گفت که بهترین کیفیت های این محصول با توجه به رعایت فاکتورهای یاد شده سبب شده است تا برندهای معتبری شکل گرفته و همواره پیشرو در ارائه و تولید و خدمات این محصول باشند. 

راهنمای نصب آسان چمن مصنوعی در خانه

نصب چمن مصنوعی بسیار آسان بوده و بسته به مکان نصب متفاوت است این چمن ها دارای رنگ ها، انواع و ارتفاع مختلفی است و فرد می تواند بسته به استفاده خود مناسب ترین و زیباترین نوع آن را انتخاب کند همچنین این چمن ها نیاز به آبیاری ندارند، به خصوص که در زمان بحران آب جهانی که همه  با آن روبرو هستیم  این فاکتور یکی از مهمترین مزایای چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی به شمار می رود، آبیاری چمن طبیعی به صورت روزانه، نیازمند صرف وقت زیادی می باشد در صورتی که چمن مصنوعی بی نیاز از آب بوده و نیازی به کود ندارد و این فاکتور سبب می شود  تا از نفوذ مواد شیمیایی و سمی به سفره های آب زیرزمینی جلوگیری شود، این چمن نیازی به کاشت و کوتاه کردن نیز ندارد.

چمن مصنوعی و کاربردهای مختلف آن

چمن مصنوعی و کاربردهای مختلف آن

چمن مصنوعی دارای کاربردهای متنوعی است که امروزه بسیاری از صاحبین معتبرترین و مدرن ترین باشگاه های ورزشی دنیا ترجیح می دهند به جای استفاده از کفپوش، محیط باشگاه را با چمن مصنوعی فرش کنند تا ظاهری زیباتر و مقاوم تر پیدا کنند.

همچنین دارا بودن قابلیت استفاده دائمی و همیشگی، اصلی ترین فاکتور استفاده از آن در مقایسه با چمن طبیعی می باشد. لازم به ذکر است قابلیت بازی یک زمین ورزشی دارای چمن طبیعی فقط ۳۵۰ ساعت در سال می باشد، چرا که چمن طبیعی برای حفظ کیفیت خود نیاز به نگهداری و تنفس کامل دارد به این منظور که چمن طبیعی به ازای هر دو ساعت بازی به ۲۴ ساعت تنفس نیاز داشته در حالیکه یک زمین چمن مصنوعی تا ۴۰۰۰ ساعت در سال قابلیت استفاده دارد

از کاربرد چمن مصنوعی می توان گفت که به وجود امدن مزیت های زیادی از جمله زیبایی بخشیدن به اماکن عمومی و خصوصی و حفظ و نگهداری طبیعت است. چمن مصنوعی تنها،  پوششی نیست که برای زمین های فوتبال  استفاده شود بلکه حقیقت این است که این کفپوش در خیلی از مکان ها کاربرد داشته و  مصارف دیگری علاوه بر مصرف ورزشی هم دارد.

اخیرا استفاده از این چمن ها در محوطه مجتمع های مسکونی بیشتر شده است چرا که رسیدگی به چمن طبیعی کار بسیار وقت گیری است و در زندگی پر مشغله امروزی کمتر کسی پیدا می شود که وقت برای پرورش چمن طبیعی و رسیدگی به آن را داشته باشد‌، بنابراین در بسیاری از مجتمع های مسکونی، افراد اقدام به تهیه و نصب چمن مصنوعی کرده تا از فضای سبز دائمی بهره مند شده و همچنین نیازی به رسیدگی همیشگی به چمن نداشته باشند.

همچنین در محوطه های ورزشی نیز استفاده ی بسیار زیادی دارد چرا که بافت چمن مصنوعی بسیار نرم و با کیفیت بوده و احتمال آسیب رسیدن در زمان بازی را در بین بازیکنان کاهش می دهد، این محصول در بسیاری از زمین های ورزشی مورد استفاده برای ورزش هایی مانند فوتبال، گلف، لاکراس، بیس بال و… استفاده می شود.

از کاربردهای دیگر چمن مصنوعی می توان به استفاده ی آن در پارک ها، مهد کودک ها، مدارس و…  اشاره کرد که معمولاً از چمن مصنوعی به عنوان پوشش زمین بازی استفاده می کنند تا بتوانند محیطی مناسب برای کودکان فراهم کنند.

 در بسیاری از منازل همچنین از چمن مصنوعی در بالکن، پاسیو، گلخانه و بهار خواب و… استفاده می شود. بسیاری از خانواده ها تمایل دارند که در قسمتی از منزل خود فضای سر سبز و زیبایی را به وجود آورند که بتوانند  ساعتی از روز را در آن مکان صرف آرامش خود کرده  و به تسکین اعصاب خود بپردازند. بنابراین به دلیل اینکه در بسیاری از مواقع امکان کاشت چمن طبیعی داخل منزل ممکن نیست، بهترین گزینه  انتخاب چمن مصنوعی است.

.

مشخصات انواع چمن مصنوعی مرغوب در ایران

انواع چمن مصنوعی مرعوب از مشخصات بارزی برخوردار است که می توان به این موارد اشاره کرد. چمن مصنوعی چند نوع دارد که از جمله می توان به جنس نایلونی که قوی ترین و مستحکم ترین نوع از چمن های مصنوعی است اشاره کرد. این مدل با در نطر نگرفتن فاکتورهایی مانند تراکم رفت و آمد و وزن افراد قادر است شکل اولیه خود را حفظ کند. همچنین جنس نایلونی می تواند حرارت بسیار زیاد را تحمل کند و به همین دلیل در کشورهای گرمسیر از بهترین گزینه ها به شمار می رود.

جنس پلی اتیلین این محصول شباهت زیادی به چمن طبیعی دارد و برای مصارف خانگی، ورزش های رزمی و زمین های ورزشی یک پوشش ایده آل و مناسب است. چمن مصنوعی از جنس پلی اتیلن دارای مقاومت بالایی بوده و حتی در سخت ترین بازی ها نیز شکل اولیه خود را حفظ می کند. این مدل فقط به برس کشی برای  نگهداری نیاز دارد.

از انواع ارزان چمن مصنوعی جنس پلی پروپیلن است که علاوه بر قیمت مناسب، ویژگی های دیگری همچون دوام و انعطاف بالا را نیز داراست. بهتر است در مناطق گرم از این چمن استفاده نشود چون نقطه ذوب آن نسبت به سایر انواع، پایین تر می باشد. به طور کلی معمولاً چمن از جنس پلی پروپیلن برای کفپوش فضای سبز، زمین بازی مهد کودک ها، مدارس و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

لذا مشتریان می توانند با توجه به سلیقه و فاکتورهای یاد شده خریدی رضایتمندانه را تجربه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما