خرید انواع چمن مصنوعی ورزشگاه ها با قیمت مناسب

خرید انواع چمن مصنوعی ورزشگاه ها با قیمت مناسبی در تهران صورت می گیرد. امروزه با توجه به بحران آب در کشور و همچنین نیاز ساختمان ها و محیط های ورزشی به استفاده از چمن، بازار این محصولات نیز از رونق خوبی برخوردار شده است.

خرید انواع چمن مصنوعی ورزشگاه ها با قیمت مناسب

معرفی چمن و انواع چمن مصنوعی

معرفی چمن و انواع چمن مصنوعی برای معرفی چمن مصنوعی باید گفت که انواع مختلفی از چمن مصنوعی وجود دارد. چمن به طور کلی ظاهری زیبا و مخملی داشته که چشم هر بیننده ای را نوازش می کند. بر همین اساس برخی از چمن های مصنوعی صرفا جنبه تزئینی دارند. برخی از چمن ها نیز برای محافظت از بدن در هنگام ورزش مورد استفاده هستند.

در جهان امروز ورزش به یک جزئی از رندگی عمومی تبدیل شده است. به بیانی تمام پزشکان و متخصصان مردم را برای داشتن زندگی شاد و سالم توصیه به ورزش کردن می کنند. بسیاری از ماها فرزندان دلبندمان را برای ورزش به مکان های عمومی می فرستیم. اما برای اینکه همه ما و فرزندانمان بتوانند با خیال آسوده به ورزش بپردازند نیاز است تا ملزومات اولیه برای ورزش کردن آنها مهیا باشد.

یکی از مهمترین این ملزومات چمن است. برخی از مکان ها دارای چمن طبیعی هستند و برخی دیگر نیز از چمن مصنوعی استفاده می کنند. چمن مصنوعی نیز تفاوت چندانی با چمن طبیعی ندارد و برای محافظت از بدن افراد بسیار مناسب و ضروری می باشد. فرض کنید در هنگام بازی فوتبال ناگهان تعادلتان به هم خورده و با شدت به زمین برخورد کنید. در این موقعیت اگر زیر پای تان چمن نبوده احتمالا دچار بسیاری از شکستگی ها و آسیب های جدی خواهید شد.

بنابراین با انتخاب یک چمن مناسب می توانید به راحتی ورزش کرده و از تناسب اندام و سلامتی برخوردار شوید. چمن مصنوعی در واقع همان محصول پادری بوده که با تغییر رنگ کاملا شبیه به چمن های طبیعی می شود.

چمن مصنوعی با توجه به نوع کاربردی که دارد از انواع مختلفی برخوردار می باشد. ازجمله انواع چمن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • چمن تزئینی
  • چمن ورزشی
  • چمن مهدکودک و شهربازی

برخی از چمن هایی که برای بالکن و تراس مورد استفاده قرار دارند در زمره چمن های تزئینی هستند. امروزه با افزایش جمعیت و ساخته شدن ساختمان و برج های مدرن، ویوهای زیبایی برای انها طراحی می کنند. بالکنها و پشت بام ها یکی از مکانهایی بوده که کمتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرند. در واقع با استفاده از چمن های مصنوعی چهره ای بی نظیر برای این مکان ها می توان طراحی کرد. مهمترین ویژگی هایی که چمن های مصنوعی برای پشت بام ها و تراس ها دارند عبارتند از:

  • ایجاد فضای ظاهری بسیار زیبا
  • مقاومت در برابر بارندگی و نور آفتاب
  • کمک به دفع آب
  • نرم و لطب و بی نیاز به مواد افزودنی

چمن های مصنوعی در زمین های فوتبال نیز برای استفاده های ورزشی قرار دارد. در واقع امروزه در بسیاری از ورزشگاه های مدرن و بزرگ نیز از این چمن های مصنوعی استفاده می شود. در فوتبال امکان تماس های فیزیکی بازیکنان با یکدیگر بسیار زیاداست. در بررسی ویژگی های مورد نظر برای یک چمن مصنوعی، علاوه بر عکس العمل میان سطح و توپ، برهم کنش بازیکنان و سطح، سایش پوست بازیکنان و نیز دوام چمن مصنوعینقش تعیین کننده دارند.

در گذشته چمن هایی که برای زمین فوتبال طراحی می شدند، دارای سطح خشنی بوده و برای همین بازیکنان مجبور بودند از لباس های بلند استفاده کرد تا در هنگام برخورد با چمن آسیبی به آنها وارد نشود. اما امروزه با پیشرفت هایی که در تولید چمن مصنوعی حاصل شده استفاده از انها در زمین های فوتبال نیز افزایش یافته و به جای چمن های طبیعی از فیلامنت های مصنوعی همچون، پلی پروپین، پلی اتیلن و پلی آمید استفاده می شود.

چمن مصنوعی برای مهد کودک ها و شهربازی نیز برای افزایش امنیت و سلامت کئدکان مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته برای تولید چمن های مصنوعی از سرب استفاده می شد که مشکلات بهداشتی برای مهد کودکها و پارکها ایجاد می کرد. اما در حال حاضر همه چیز تغییر کرده و به عبارت دیگر چمن مصنوعی به یکی از اصلی ترین گزینه ها برای مهدکودک ها در جهان تبدیل شده اند.

نسل جدید چمن های مصنوعی به هیچ وجه آسیبی به پوست کودکان نمی رسانند و باعث خراشیدگی پوست انها نمی شوند. از طرفی در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده و تولید مواد سمی نمی کنند. در واقع ویژگی بارز چمن های مصنوعی برای مهدکودکها جنس نرم آن بوده که از ایجاد آسیب پوستی در ناحیه زانو و آرنج کودکان و ضربات وارد شده به جمجمه و استخوان های کودکان جلوگیری می کند.

تولید چمن مصنوعی فوتبال در ایران

تولید چمن مصنوعی فوتبال در ایراندر حال حاضر تولید چمن مصنوعی فوتبال در ایران با بهترین کیفیت صورت می گیرد. لازم است بدانید که که چمن های مصنوعی تولید شده در ایران با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی موجود در جهان ساخته می شوند. از اینرو از تمام استانداردهای لازم نیز برخوردار هستند.

آبیاری چمن مصنوعی، بلی یا خیر؟

آبیاری چمن مصنوعی، بلی یا خیر؟به طور کلی می توان گفت نیازی به آبیاری چمن مصنوعی وجود ندارد. محدودیت آبیاری در بسیاری از مناطق در فصل تابستان و همچنین بحران جهانی آب سبب شده تا استفاده از چمن های مصنوعی به طور چشمگیری افزایش یابد.

امروزه در بسیاری از کشورها بر اساس برآوردهای سازمان جهانی محیط زیست، یک سوم از آب شهری به آبیاری چشم اندازهای شهری اختصاص می یابد. با توجه به بحرانی که آب در جهان ایجاد کرده امروزه آب برای مصرف خوراکی نیز در بسیاری از کشورها جیره بندی می شود.

بر این اساس تخصیص این مایه ارزشمند برای آبیاری چمن ها و چشم اندازهای شهری کار عبثی به نظر می رسد. بر این اساس بهترین گزیننه برای جلوگیری از هدر رفتن آب و صرفه جویی در مصارف شهری، استفاده از چمن های مصنوعی در زیباسازیی ساختمان ها، پارکها و ورزشگاه ها می باشد.

بازار خرید انواع چمن مصنوعی در تهران

بازار خرید انواع چمن مصنوعی در تهرانبازار خرید چمن مصنوعی در تهران نیز از رونق خولبی برخوردار است. در حال حاضر انواع چمن مصنوعی در بازار تهران عرضه می شود. این چمن های مصنوعی با توجه به کاربردی که دارند از قیمت های متنوعی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که موارد دیگری نظیر، جنس چمن مصنوعی، اندازه و ابعاد و برند سازنده چمن نیز در قیمت نهایی این محصول اثر گذار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما