فروش روفرشی طرح فرش به قیمت درب کارخانه

 فروش روفرشی طرح فرش به قیمت درب کارخانه

برای محافظت از بافت و کیفیت فرش ها و جلوگیری از کثیف شدن آن ها، افراد اقدام به خرید روفرشی کشدار می کنند. این روفرشی ها به علت ایستایی خوب که روی فرش دارند رضایت مشتریان را به خود جلب کرده اند. فروش آن ها روز به روز در حال افزایش است. شرکت تولیدی کیاپوش با چند سال سابقه در زمینه تولید روفرشی کشدار و چاپ طرح بر روی آن به ارائه و فروش روفرشی طرح فرش به قیمت درب کارخانه می پردازد. رو فرشی های کیاپوش هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ مقاومت و استحکام توجه افراد بسیاری را از کل کشور به خود جلب می کنند.

فروش روفرشی طرح فرش به قیمت درب کارخانه

تفاوت روفرشی های کشدار بازار با روفرشی کشدار کیاپوش

روفرشی کشدار روی فرش سر نمی خورد

امروزه فروش روفرشی کشدار در بازار افزایش یافته است و به دلیل برخورداری از ویژگی های زیاد، همواره با رضایت مصرف کنندگان همراه است. روفرشی های کشدار دارای چهار طرف کِشی هستند که به خوبی فرش را در خود پنهان و از آن محافظت می‌کنند و به واسطه داشتن این ویژگی بارز روی فرش سُر نمی خورند و ثابت باقی می مانند.

کشدوزی

اما بهتر است بدانید روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.
از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.حتی با تحرک زیاد کودکان نیز از جای خود تکان نمی خورند. این کِش ها بسیار محکم و مقاوم هستند و به خوبی درون روفرشی دوخته شده اند.

نوع بافت پارچه مورد استفاده برای روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

امکان چاپ طرح دلخواه بر روی روفرشی توسط تیم تولیدی کیاپوش

رو فرشی های کشدار در این مجموعه با سایزها و طرح های متنوع عرضه می گردند و طرح آن ها قابل سفارش می باشد. از این روفرشی ها، می توان در مواقعی که مصرف کننده تمایل به تعویض فرش های قدیمی دارد نیز استفاده کرد.  با پوشاندن فرش ها با این روفرشی ها، به نظر می رسد که فرش جدید پهن می باشد و در تغییر دکوراسیون بسیار تاثیرگذار می باشد.

روفرشی های کشدار تیم تولیدی کیاپوش، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می شوند.‌ این روفرشی ها دارای رنگ ثابت هستند و در زمان شستشو تغییر رنگ نمی دهند. دارای عمر طولانی می باشند و چندین سال با خیال راحت می توان از آن ها با همان کیفیت اولیه استفاده کرد. مجموعه کیاپوش، آماده عرضه و ارائه بهترین و با کیفیت ترین روفرشی های کشدار با انواع طرح های سنتی، کلاسیک و گلدارو… با قیمت های باور نکردنی می باشد.

عرضه انواع روفرشی طرح فرش به قیمت کارخانه در بازار قزوین

عرضه انواع روفرشی طرح فرش در بازار قزوین

اگر در زمینه فروش انواع روفرشی گلدار شیک در بازار داخلی و خارجی فعاليت می کنید، می دانید که روفرشی طرح فرش، مورد پسند و مطابق با هر سلیقه ای می باشد. به همین دلیل، استقبال متقاضیان از روفرشی های طرح فرش، تولید و فروش آنها در بازار داخلی و خارجی گسترش می یابد.

مجموعه کیاپوش، به فروش و عرضه انواع روفرشی طرح فرش در بازار قزوین و دیگر شهر های ایران می پردازد. برای خرید عمده و مستقیم انواع روفرشی های زیبا و گلدار و…به قیمت کارخانه از این مجموعه، به قسمت تماس با ما مراجعه کنید. بنابراین از سود و مزایای باور نکردنی این خرید بهره مند می گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما