جدیدترین مدل های چمن مصنوعی طرح فیروزه در بازار

چمن مصنوعی طرح فیروزه پرفروش ترین نوع موجود در بازار است که ویژگی های کیفی منحصر به فردی دارد. طی سالهای اخیر مزایای کمی این محصولات موجب شده تا افراد بسیاری ترجیح دهند آنها را جایگزین چمن های طبیعی نمایند. برای خرید جدیدترین مدل های چمن مصنوعی چه چالش هایی پیش روی خریداران وجود دارد. توجه به چه ویژگی یا فاکتورهایی در هنگام سفارش و خرید امری لازم و ضروری به شمار می روند؟

جدیدترین مدل های چمن مصنوعی طرح فیروزه در بازار

مشخصات چمن مصنوعی طرح فیروزه

مشخصات چمن مصنوعی طرح فیروزهچمن مصنوعی به واسطه طول عمر مفید و دوام بالا یکی از گزینه ها مناسب برای جایگزین نمودن انواع چمن های طبیعی هستند. در بازار مدل های مختلفی از این محصول در سایز و اندازه های مختلف عرضه می شود.
چمن طرح فیروزه نمونه ای پرطرفدار، تولید شرکت آسیا چمن است. الیاف به کار رفته در تولید این چمن ساخت شرکت تیولون هند و از جنس مونو فیلامنت است. دارای تراکم بالا بوده و از این رو انتخاب مناسبی برای محیط های پرتردد نیز می باشد.
رنگ چمن فیروزه به مراتب سبزتر از مدل های قدیمی تر است که همین امر موجب روشن تر شدن محیط بعد از اجرای آن می شود. از دیگر مشخصات چمن مصنوعی طرح فیروزه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارتفاع نخ چمن 11 میلیمتر
  • تراکم طولی آن 350 میلیمتر
  • ساخت کارخانجات داخلی است.
  • به صورت رول های 25 متری عرضه می شود.
  • شستشو و نظافت آن آسان است.
  • قیمت و نرخ ارزانی دارد.

عرض رول های چمن فیروزه 4 متر است که نه تنها برای مراکز ورزشی که در فروشگاه ها، مهدکودک ها و باشگاه های بدنسازی نیز قابل استفاده می باشد.

نصب و فروش انواع چمن مصنوعی وارداتی

همانطور که متوجه شدید چمن های مصنوعی کاربردهای متعددی دارند. همین امر موجب روند افزایش تقاضا برای خرید مدل های مختلف تولیدی و وارداتی آن در بازار شده است. نکته مهم اینکه مزیت های کیفی این محصول عمده دلایل علاقه مندی افراد به خرید آن حتی برای استفاده در محیط خانه شده است.
برخی از مهمترین مزایای استفاده از انواع چمن مصنوعی وارداتی یا تولید داخل عبارتند از:

  1. حذف هزینه های مربوط به کاشت و نگهداری از چمن های طبیعی
  2. امکان استفاده دائمی چمن های مصنوعی در تمام طول سال
  3. یکنواخت بودن سطح زمین با استفاده از چمن مصنوعی به ویژه در زمین های ورزشی
  4. صرفه جویی در مصرف آب به واسطه عدم نیاز به آبیاری این محصولات
  5. مقاومت مناسب در برابر عوامل محیطی و جوی مانند ضربه، بارندگی و …

عدم نیاز به نگهداری زیاد، مناسب برای توسعه مکان های تفریحی و صرفه جویی اقتصادی از دیگر مزیت های انواع چمن مصنوعی نسبت به مدل های طبیعی به شمار می روند. اگر برای مهد کودک ها یا ورودی رستوران ها قصد خرید این محصولات را دارید، توصیه می کنیم مدل هایی با تراکم بالا اما ارتفاع کوتاه را انتخاب کنید. این امر موجب شستشوی آسان چمن های کوتاه و همچنین عدم جمع شدن آشغال در لا به لای سطح آن است.
البته چمن مصنوعی کوتاه در هنگام نصب نیاز به دقت بالایی دارد. از این رو توصیه می شود برای این امر از تخصص افراد حرفه ای و ماهر که اغلب از طرف مراکز فروش یا نمایندگی معرفی می شوند، استفاده نمایید.

انواع چمن مصنوعی ارزان در تبریز

انواع چمن مصنوعی ارزان در تبریزیکی از کاربردی های جالب چمن مصنوعی استفاده از آنها برای تراس و بالکن است. اگر به دنبال یک تغییر اساسی برای بالکن خانه خود هستید و تصمیم دارید آنجا را به یک باغچه کوچک و محیط آرام تبدیل کنید، می توانید از چند متر چمن مصنوعی نهایت بهره را ببرید.
شاید از خود سوال کنید که چرا برای تراس چمن مصنوعی استفاده کنیم؟ در پاسخ باید گفت که علاوه بر ویژگی های فنی و ظاهری، این محصولات مکمل های مناسبی برای گلدان های شما هستند.
به راحتی نصب می شوند و می توانید میز و صندلی را روی آن قرار دهید و به عنوان فرش از چمن ها نهایت بهره را ببرید. ایجاد یک محیط کاملاً طبیعی و شاد بدون نیاز به آبیاری یا هرس کردن و صرف وقت اضافه یکی دیگر از مزیت استفاده از چمن ها در تراس یا بالکن است.
از دیگر کاربردهای استفاده از انواع چمن مصنوعی می توان بکارگیری آنها در کناره استخرها اشاره کرد. عدم جذب آب و مقاوم در برابر عوامل محیطی از جمله دلایل استفاده در این مکان ها است.
از سوی دیگر امکان برش این محصولات در اشکال هندسی مختلف وجود دارد و با رنگ های دلخواه قابل تولید هستند. بنابراین با بکارگیری چمن مصنوعی می توانید شکل ظاهری زیبایی را به محیط مورد نظر خود بدهید.
امروزه انواع چمن مصنوعی ارزان به صورت رولی و در متراژهای تولیدی به بازار عرضه می شوند. از آنجایی که شرکت های ایرانی توانسته اند بهترین نوع این محصولات را با فن آوری جدید تولید نمایند، معمولاً قیمت های خرید بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

راهنمای خرید چمن مصنوعی طرح فیروزه

بدون شک استفاده از چمن های مصنوعی مزیت های بیشماری را به همراه دارند اما در هنگام خرید رعایت و در نظر گرفتن چه فاکتورهای موجب دستیبابی به بهترین تولیدات می شود؟
توجه به ویژگی های فنی و کاربردی چمن ها بسیار مهم می باشد. عواملی که در نهایت تعیین کننده کیفیت و میزان کارآیی این محصولات هستند. اولین موردی که در هنگام خرید چمن مصنوعی باید به آن توجه داشته باشید، ارتفاع چمن است.
بهترین نوع این محصولات دارای ارتفاعی بین 11 تا 25 میلی متر هستند. چمن هایی بلندتر یا کوتاهتر کارآیی لازم را نخواهند داشت و همواره برای شما ایجاد مشکل می کنند. تراکم و رنگ چمن دو موضوع مهم دیگر است که باید همواره مدنظر داشته باشید.
وزن ایده آل و استاندار چمن های مصنوعی در هر متر مربع باید حدود سه کیلوگرم باشد. از خرید چمن های خیلی سنگین یا سبک با تراکم پایین خودداری کنید. رنگ چمن را متناسب با محیط کاری یا مکانی که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب کنید.
علاوه بر تمامی این موارد مناسب بودن زیرسازی چمن قبل از نصب نیز اهمیت زیادی داشته و در طول عمر مفید آن تاثیر مستقیمی دارد. معمولاً از انواع شن های متراکم و تیز به عنوان زیرسازی استفاد می کنند.
اگر قصد استفاده از چمن مصنوعی برای مصارف خانگی را دارید، انتخاب شن های تیز جهت آماده سازی سطح زیر چمن گزینه های مناسبی هستند. البته برای خرید و نصب تمامی این محصولات استفاده از دانش و راهکارهای کارشناسان مربوطه بهترین راهکار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما