خرید انواع روفرشی شیک ضدآب ارزان

خرید انواع روفرشی شیک ضدآب ارزان


در حال حاضر روفرشی های کشدار چنان جذاب و چشم نواز هستند، که در دهه اخیر قسمتی از دیزاین منازل محسوب می شوند. بدین ترتیب تمامی انواع روفرشی کشدار جدید پاکیزگی را برای فرش ها به ارمغان می آورند. بعلاوه در امر محافظت در مقابل آفتاب، پاخوردگی، گرما و … نیز کاربرد دارند. همچنین در افزایش طول عمر و مقاومت و بافت فرش ها نیز توانمند هستند.  طرح ها و اشکال مختلف آن حتی سخت پسندترین سلیقه ها را مجذوب زیبایی خود می سازند. خرید انواع روفرشی شیک ضدآب ارزان و سایر روفرشی های کشدار از طریق همین سایت انجام می شود.

حال اگر روفرشی کشدار ضد آب هم باشد که کارایی آن جند برابر می شود. به طوری که دیرتر آلودگی را به خود جذب می کند. البته در تولید اکثر روفرشی های ضد آب موجود در بازار از مواد نانو استفاده می شود. خاصیت ضد آب بودن این روفرشی ها تا زمانی است که شسته نشوند. چراکه پس از شستشو دیگر این خاصیت را ندارند.

خرید انواع روفرشی شیک ضدآب ارزان

جدیدترین روفرشی شیک با سایزهای دلخواه

جدیدترین روفرشی های شیک با سایزهای دلخواه جدیدترین روفرشی های شیک توسط تیم تولیدی کیاپوش با دستگاه های مخصوص و به روزی تولید می شوندو که به آن ها روفرشی ترک، ابریشمی، یا پورشه می گویند. این رو فرشی ها در سایز های دلخواه موجود هستند که می توان متناسب با متریال خانه و فرش ها آن را انتخاب نمود و خریداری کرد .

روفرشی های کشدار با توجه به سایز و کیفیت قیمتشان بالا و پایین می شود. این رو فرشی در سایز های۱۲, ۹, ۶, ۳ تولیدمی شود. و در بازار با طرح و رنگ های گوناگونی موجود هستند و می توان با توجه به سلیقه خود آن ها را خریداری نمود.

این روفرشی ها به منزل زیبایی بسیاری را هدیه می کنند. با وجود سایز های دلخواه روفرشی دیگر از دست کثیفی ها و لکه های فرش و هزینه های گزاف و بالا برای شستن فرش های خود راحت می شوید. حتی کودکانتان نیز با آسودگی خاطر به بازی در خانه می پردازند. دیگر نگران کثیف شدن فرش ها  باوجوداین محصول کاربردی نمی باشند.

خاصیت ضدآب بودن

ضد آب شدن پارچه روشهای مختلفی دارد. چیزی که در حال حاضر در سطح بازار ایران مرسوم است نانو است.
نانو موادی هست که روی سطح پارچه اسپری می‌شود. سپس تحت فرایندی پارچه نانو می شود. به طوری که دیگر آب به داخل پارچه نفوذ نمی کند. البته تا قبل از شستشو خاصیت ضد آب بودن روفرشی پابرجاست. ولی با هر با شستن این حالت کمی ضعیف می شود. لینک زیر مربوط به خرید روفرشی کشدار ضد آب نانو و ترک جدید است.

خرید روفرشی کشدار ضد آب نانو و ترک جدید

قیمت عمده روفرشی شیک ضدآب

قیمت عمده روفرشی شیک در سال 1400 قیمت عمده روفرشی شیک ضد آب متغیر است. روفرشی شیک ضد آب در هر مرکزی که به فروش می رسد، دارای نوسانات قیمتی می باشد. برخی ها آن ها را با قیمت نسبتاً ارزان و برخی نیز کمی گرانتر به فروش می رسانند. البته باید بدانید که قیمت عمده بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. زیرا اگر به قیمت های درون بازار بنگرید متوجه می شوید که قیمت های تکی چه غوغایی به پا کرده اند.

باتوجه به برخی دلایل قیمت روفرشی شیک عمده  نسبت به سال های قبل بیشتر است. این به دلیل گرانی نخ و مواد اولیه موجود در بافت آن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما